Ik wilde kijken of we een officieel topic konden starten over wielen. Ik ben aan de jongere kant als het gaat om busbezitters, en ik wilde hem opleuken met een vleugje stijl. Op zoek naar inspiratie. Plaats alsjeblieft foto's van je mooie ritten!
Ik wilde kijken of we een officieel topic konden starten over wielen. Ik ben aan de jongere kant als het gaat om busbezitters, en ik wilde het opleuken met een vleugje stijl. Op zoek naar inspiratie. Plaats alsjeblieft je mooie ritten!
Erg uniek, ik vind het leuk. Ziet u problemen met het gaan van 22 inch met diezelfde offset of mogelijk extra ruimte, mogelijk nog eens 1 inch binnen voor bijvoorbeeld een 10,5 inch wiel?View attachment 51840 View attachment 51840 View attachment 51841 View attachment 51842
Rays Versus VV52S gepoedercoat lollipop rood 20x8.5 +28 Continental ExtremeContact DWS06 Plus 255/45R20
View attachment 51840 View attachment 51840 View attachment 51841Wilde kijken of we een officieel topic konden starten over wielen. Ik ben aan de jongere kant als het gaat om busbezitters, en ik wilde het wat opleuken met een vleugje stijl. Op zoek naar inspiratie. Plaats alsjeblieft je mooie ritten!
Het hangt af van welke banden je op de wielen wilt leggen. 265's zouden het meest zijn dat ik zou gebruiken. Alles breder is overdreven. Je wilt de zijwanden niet uitrekken. De vering hierop is vrij zacht. Ik zou niet aanraden om te breed te gaan op wielen of banden. 9,5-10" is ongeveer de limiet. Er is een man op lucht die momenteel 22" doet. Een man uit LV genaamd Mike op VanKulture.Erg uniek, ik vind het leuk. Zie je problemen met 22" met dezelfde offset of mogelijk wat extra ruimte, mogelijk nog eens 1" binnen voor bijvoorbeeld een 10,5" wiel?
Eigenlijk niet veel verschil. De snelheidsmeter zal sneller of langzamer zijn, maar niet veel. Ik koos voor 255/45R20 vanwege de beschikbaarheid en de prijs. Er zijn meer bandenkeuzes en de prijzen zijn iets goedkoper.Ik heb een set 20" velgen in mijn woonkamer staan. Wachten alleen nog op de bus. lol.
Wat zijn de voor- en nadelen van de volgende bandenmaten...
245/50/20 +1,7%
255/45/20 -0,3%
Weet iemand de naafgatgrootte van de 4e generatie? Is het 60,1 mm of 73,1 zoals andere sites suggereren? Ik weet dat het 5 x 114,3 is. Welke andere Toyota SUV's/vans delen dezelfde PCD/naafgatgrootte en offset?
Zaraspook - Vind je het erg om een zijaanzichtfoto van je bus/wielen te sturen? Ik wil graag zien hoe ver de 30 offset de wielen uit de spatborden laat steken.Lexus RX 350 wielen
20x8
30 mm offset
Welke bandensensoren heb je gebruikt, OEM of aftermarket? Ook, welke bandenmaat heb je? BedanktHeb deze van een 21 venza. Zien er een stuk beter uit dan de basic le/xle 17” velgen. Heb net ook cross climates besteld om erop te gooien. View attachment 54841
View attachment 54842
View attachment 54840
Eens - ik denk dat ze er geweldig uitzien.Ik denk dat de extra offset het een sportieve uitstraling geeft.
Mijn vuistregel is om altijd uit de buurt te blijven van spacers of adapters. Het voegt gewoon nog een component toe dat kan falen. Ik weet dat veel mensen succes hebben als ze correct zijn geĂŻnstalleerd, maar je voegt toch een ander faalpunt toe, ongeachtAny body tempted to try something like BBS LMs? They need a spacer/adapter to convert the bolt patter
Zou iets meer kunnen wrijven met een band erop gemonteerdOfficieel test ik deze wielen van mijn andere auto... tot nu toe goed. Geen wrijving of iets dergelijks. Dit is een agressieve pasvorm. 18.9.5
Welke maat velg en offset? Welke maat banden?Voor jullie die de vlezige look prefereren met de standaard banden... heb ik de metingen al voor jullie gedaan qua pasvorm. Geen rub a dub dub... hoop dat dit helpt met de wiel- en bandenmontage op onze auto's.
Wat is de offset van de wielen?Ik heb een paar 19x8 Enkei Raijins en Continental Cross Contact LX Sport 235/55 van de marktplaats gevonden. De bandenmonteur moest een ring toevoegen om de naafgat te matchen. Ik heb nieuwe TPMS-sensoren gekocht omdat ik winterbanden op de originele 17" velgen heb gemonteerd.
View attachment 55813
View attachment 55812
Ik zag iemand in de 4e generatie FB-groep dit doenIk heb de 2021 XSE AWD en ook een Model 3 Tesla en vraag me af of iemand zich heeft verdiept in het installeren van de standaard aero-wielen van Model 3 op Sienna? Ik heb op Honda Civic-forums gezien dat ze dit hebben gedaan en aangezien Sienna hetzelfde boutpatroon heeft, zouden ze moeten passen. Ik heb momenteel 18 inch Touren TR78 op standaardbanden op mijn Sienna en die zijn ook compatibel met Model 3. Ik wil ze echt omwisselen zodat ik geen Model Aero-wielen hoef op te slaan/verkopen.
Welke bandenmaat heb je gebruikt? Zijn er spacers nodig of was het een directe pasvorm zonder aanpassingen?Eindelijk de TRD Camry-wielen met Wildpeak AT Trails op mijn XSE AWD gezet. Afgenomen van onze Rav4 Prime. Er was een photoshop die ik een jaar of langer geleden heb gedaan, voordat ik de bus ĂĽberhaupt op het forum had.
Opmerkingen:
Er is een gladde kant en een agressieve zijwandkant voor deze banden. Dit is de meer agressieve zijwandkant.
Ik verloor 0,5-1 mpg van de oem AWD XSE-opstelling
De volgende stap is het trimmen van de chroomverwijdering, dan ben ik klaar!
View attachment 56107