2016 XLE Premium met 3500 mijl ontwikkelde een kloppend geluid aan de rechter/achterste passagierszijde, meestal op oneffen wegen waar enige carrosseriebuiging kan optreden, ook bij het accelereren bij een stopbord of verkeerslichten, de laatste tijd bij het afdalen van een verkeersdrempel, maar ik kan niets horen op hobbelige wegen, dus ik ben erg in de war. Het geluid is slechts eenmalig, zoals "tik" en dat is het elke keer. Deze auto wordt niet misbruikt en er wordt niet veel mee gereden, wat blijkt uit de lage kilometerstand.
Het klonk als een geluid van de ophanging, maar ik ben niet zeker, alles lijkt eronder vast te zitten. Zou het onze ingebouwde stabilisatorstang kunnen zijn die beweegt? Ik heb de bovenste moer van de rechter achterste schokdemper gecontroleerd en deze zit vast. Ik weet niet of het carrosseriedelen (deurpanelen) zijn die elke keer tegen elkaar wrijven als er plotselinge buiging of beweging is.
Ik heb hulp nodig van medegebruikers. Laat me weten of iemand dit heeft meegemaakt.
Bedankt allemaal.
Het klonk als een geluid van de ophanging, maar ik ben niet zeker, alles lijkt eronder vast te zitten. Zou het onze ingebouwde stabilisatorstang kunnen zijn die beweegt? Ik heb de bovenste moer van de rechter achterste schokdemper gecontroleerd en deze zit vast. Ik weet niet of het carrosseriedelen (deurpanelen) zijn die elke keer tegen elkaar wrijven als er plotselinge buiging of beweging is.
Ik heb hulp nodig van medegebruikers. Laat me weten of iemand dit heeft meegemaakt.
Bedankt allemaal.