Toyota Sienna Forum - siennachat.com banner
41 - 60 of 149 Posts
Hallo. Ik heb mijn Sienna Limited deze week op 4 uur afstand gekocht. Betekent waarschijnlijk dat ik ten vroegste in juni volgend jaar aan de beurt ben. Dat gezegd hebbende, kan ik mijn sleutelhanger bij een lokale dealer krijgen? Bedankt, Chris

Hoi. Ik heb deze week mijn Sienna Limited op 4 uur afstand gekocht. Betekent waarschijnlijk dat ik ten vroegste in juni volgend jaar aan de beurt ben. Dat gezegd hebbende, kan ik mijn sleutelhanger bij een lokale dealer krijgen? Bedankt, Chris
Ja, u kunt een afspraak maken bij een willekeurige dealer zodra u de melding heeft ontvangen. Uw auto staat waarschijnlijk op de planning voor de tweede sleutelhanger in Q2 2024.

Zodra u de melding in de app of de brief per post heeft ontvangen, kan er een afspraak worden gemaakt bij een dealer om de tweede sleutel te laten programmeren.

Hallo. Ik heb deze week mijn Sienna Limited op 4 uur afstand gekocht. Betekent waarschijnlijk dat ik ten vroegste in juni volgend jaar aan de beurt ben. Dat gezegd hebbende, kan ik mijn sleutelhanger bij een lokale dealer krijgen? Bedankt, Chris
(tweede citaat verwijderd door moderator)
Net de Toyota-app gecheckt. Er is een "Servicecampagne" voor de 2e sleutelhanger. Bel uw dealer en maak een afspraak. Ze moeten de sleutelhanger nog bestellen en dat duurt ongeveer 2 weken. We zouden de onze op 2-11-2023 ophalen!! We hebben onze nieuwe Sienna ELF MAANDEN geleden opgehaald!!!

Ik heb net mijn tweede sleutelhanger ontvangen! Ik bracht mijn bestelwagen voor wat niet-gerelateerd garantie werk, ze informeerden me over de Service Campagne (waarvan ik al op de hoogte was), maar moesten toch de tweede sleutel bestellen. Ik haalde de bestelwagen een dag later op, en voilà: een tweede sleutel, geprogrammeerd en klaar om te gaan.

Jammer dat het ze 11 maanden kostte...

Dit is de grootste teleurstelling geweest (nog meer dan de app en de melding 'klaar om te verbinden') in mijn eerste Toyota-koopervaring. Mijn vrouw en ik rijden allebei regelmatig met de bus, hoewel zij de dagelijkse bestuurder is, en het is echt irritant om de sleutel uit haar tas te moeten halen als ze niet meegaat of te moeten wachten tot ze hem ontgrendelt/vergrendelt. Het is zielig dat Toyota zich in deze positie heeft gemanoeuvreerd. Over het algemeen houden we van de bus en de kilometerstand, maar dit is echt frustrerend.

Dit is de grootste teleurstelling geweest (nog meer dan de app en de melding 'klaar om te verbinden') in mijn eerste Toyota-koopervaring. Mijn vrouw en ik rijden allebei regelmatig in de bus, hoewel zij de dagelijkse bestuurder is, en het is echt irritant om de sleutel uit haar tas te moeten halen als ze niet meegaat of om te wachten tot ze hem ontgrendelt/vergrendelt. Het is zielig dat Toyota zich in deze positie heeft gemanoeuvreerd. Over het algemeen zijn we dol op de bus en de kilometerstand, maar dit is echt frustrerend.
Bekijk bericht #2 na het controleren van uw bouwdatum. Die tabel geeft u een goed idee van wanneer de sleutel beschikbaar zal zijn. De verst uitgestelde geplande beschikbaarheid is Q2 2024.

Ik heb mijn Gen 4 pas ongeveer 3 dagen geleden gekocht. Ik kreeg maar één sleutelhanger. Ze vertelden me dat dat de enige sleutelhanger was die ze ervoor hadden. Ik wil echt geen $300 tot $400 uitgeven als het niet nodig is. Weet iemand of een van de auto-onderdelenwinkels (O'Reilly's, AutoZone, Napa...etc...) sleutelhangers verkoopt (en mogelijk programmeert)?

Ik heb mijn Gen 4 pas ongeveer 3 dagen geleden gekocht. Ik kreeg maar één sleutelhanger. Ze vertelden me dat dat de enige sleutelhanger was die ze ervoor hadden. Ik wil echt geen $300 tot $400 uitgeven als het niet nodig is. Weet iemand of een van de auto-onderdelenwinkels (O'Reilly's, AutoZone, Napa...etc...) sleutelhangers verkoopt (en mogelijk programmeert)?
Er zijn geen aftermarket-fobs beschikbaar. En een OEM-fob die ik van een gerenommeerde online bron kocht, kon niet worden geprogrammeerd. Het is 11 1/2 maanden geleden sinds de aankoop en ik heb nog steeds niets van Toyota gehoord. De tabel in bericht #2 laat zien dat ik er vorig augustus een zou moeten ontvangen. Mijn vrouw wil een nieuwe Toyota, maar ik ontmoedig het. (We hebben meer dan 20 Toyota's gehad, maar ik vertrouw ze niet meer.) Succes.

Je krijgt je tweede fob zodra deze beschikbaar is op basis van de aankoopdatum en volgens de tabel. Er zijn hier 3 pagina's met threads waar dit herhaaldelijk is behandeld
Dit is de verzekering die ik heb ontvangen van de dealer waar ik mijn nieuwe Sienna heb gekocht. Ik denk niet dat ze me voor de gek houden. Ze menen het.

Als je geluk hebt, had de gebruikte bestelwagen die je kocht niet de tweede sleutel gekregen. Hij zou een bouwdatum van oktober 2022 of later moeten hebben gehad, wat borderline is voor een 22. Je zou kunnen informeren bij een Toyota-dealer om te zien of er een tweede sleutel moet worden afgegeven.

Nog steeds geen campagnemelding voor mij. Het hoofdkwartier vertelde me dat ik half oktober op de hoogte zou worden gebracht (nog steeds niets) tot half november. Bum Bum. :poop:

Nog steeds geen campagnebericht voor mij. Het hoofdkwartier vertelde me dat ik medio oktober (nog steeds niets) tot medio november op de hoogte zou worden gebracht. Bum Bum. :poop:
Heb je je app gecontroleerd? Ik wist alleen van mijn 2e sleutelhanger vanwege een bericht in de Toyota-app. Ik ben door niemand geïnformeerd.

Nog steeds geen campagnemelding voor mij. Het hoofdkwartier vertelde me dat ik medio oktober (nog steeds niets) tot medio november op de hoogte zou worden gebracht. Bum Bum. :poop:
Ik heb de mijne vorige week gekregen. Heb je je app gecontroleerd? Ik kreeg een melding in de app en belde mijn dealer. Ze bestelden een sleutel en kregen hem binnen een paar dagen.

41 - 60 of 149 Posts