Toyota Sienna Forum - siennachat.com banner
61 - 80 of 149 Posts
Heeft u uw app gecontroleerd? Ik wist alleen van mijn 2e sleutelhanger vanwege een bericht in de Toyota-app. Ik ben door niemand geïnformeerd.
Ja, ik heb gecontroleerd. Helemaal geen campagnemelding.

Ik heb de mijne vorige week gekregen. Heeft u uw app gecontroleerd? Ik kreeg een melding in de app en belde mijn dealer. Hij bestelde een sleutel en kreeg hem binnen een paar dagen.
Ja, ik heb gecontroleerd. Nog geen campagnemelding.

Ik vroeg naar de mogelijkheid om een derde sleutel toe te voegen en kreeg te horen dat het systeem tot 6 sleutels aankan.

Het toevoegen van een andere sleutel zou $190 kosten. Ik vraag me af hoe ik een onafhankelijke, gecertificeerde Toyota-servicelocatie kan vinden in een niet-dealeromgeving. Bestaan die überhaupt?

Yay!!! Vandaag mijn 2e sleutel gekregen. Het duurde 11 maanden en 15 dagen... bijna een jaar.
Als je langer dan een jaar hebt gewacht, moet je de app installeren en de berichten controleren of wachten tot de garantiebrief komt.

Hoera!!! Vandaag mijn 2e sleutel gekregen. Het duurde 11 maanden en 15 dagen... bijna een jaar.
Als je langer dan een jaar hebt gewacht, moet je de app installeren en de berichten controleren of wachten tot de garantiebrief komt.
Of vraag de dealer om uw VIN te controleren op geschiktheid voor de tweede sleutelhanger.

Negeer die post, het is spam. Als je ziet dat iemand de post van iemand anders letterlijk kopieert, is dat bijna altijd spam.
Klik op de 3 puntjes naast hun post, klik op Rapporteren en zeg gewoon spam.
Even ter verduidelijking: de bovenstaande geciteerde post verwijst naar een andere post in de thread die volgens mij nu weg is. Post #2 is GEEN spam. Het heeft wel het schema van Toyota.

Even ter verduidelijking - de hierboven geciteerde post verwijst naar een andere post in de thread die volgens mij nu verdwenen is. Post #2 is GEEN spam. Het bevat het schema van Toyota.
Ik heb nooit gezegd dat post 2 spam is, jij hebt post 2 geschreven. Post 46 is spam. Hij heeft letterlijk gekopieerd wat je schreef. Dat en de vlag van het land van herkomst is typerend voor spammers.

Ik heb nooit gezegd dat bericht 2 spam is, jij schreef bericht 2. Bericht 46 is spam. Hij kopieerde woord voor woord wat je schreef. Dat en de vlag van het land van herkomst is typisch voor spammers.
Ik begrijp dat, maar in het begin was het verwarrend voor mij. Ik probeerde gewoon toe te voegen aan wat je schreef om ervoor te zorgen dat anderen niet dachten dat bericht 2 spam was op basis van de inhoud van het vorige bericht. Ik kon de originele spam post niet vinden, dus ik dacht dat het weg was, maar het is er nog steeds.

Eindelijk mijn Toyota-app gecontroleerd en de servicecampagne voor mijn tweede sleutelhanger gezien! Dit is voor een Platinum die ik op 1 april van dit jaar heb opgehaald, dus bijna 8 maanden wachten.
Het is jammer dat je de app moet controleren om het te weten. Ik heb een paar dagen geleden gekeken en het stond er nog niet, dus ik weet dat het net is verschenen.

Ik begrijp dat, maar in het begin was het verwarrend voor me. Ik probeerde gewoon toe te voegen aan wat je schreef om ervoor te zorgen dat anderen niet dachten dat bericht 2 spam was op basis van de inhoud van het vorige bericht. Ik kon het originele spambericht niet vinden, dus ik dacht dat het weg was, maar het is er nog steeds.
Het is eigenlijk weg. Ik kan me de naam van de persoon niet herinneren, maar ik heb het gisteren gemeld en een moderator heeft dat bericht verwijderd en die persoon als spam van deze site verwijderd. Dus wat dat deed, was elk bericht met één omhoog duwen.
Op dit moment is jansass52 de persoon die bericht 46 heeft, nee, dat is ook geen spam, ze had bericht 47 maar schoof één plek op, net als elk bericht daarna.
Spammer is weg, verwarring opgeklaard geloof ik, en sorry voor de thread jack, ik haat gewoon spammers.

Eindelijk! Ik heb een paar uur geleden mijn tweede sleutelhanger gekregen, nadat ik de afgelopen twee dagen twee keer naar de dealer moest. Ik heb een afspraak gemaakt om te gaan, de bus achtergelaten en kreeg te horen dat de sleutelhanger niet beschikbaar was, nadat ze me twee dagen geleden hadden verteld dat hij besteld was. Aan het einde van de dag, nadat ik mijn bus had opgehaald, kreeg ik te horen dat de sleutelhanger er gisteren al die tijd was toen ik mijn bus inleverde! 🤬 Ik heb een afspraak gemaakt en ben vandaag weer gegaan. Eindelijk heb ik nu 2 sleutelhangers!

61 - 80 of 149 Posts