Toyota Sienna Forum - siennachat.com banner
21 - 37 of 37 Posts
All options are on the table, new Carnival included, as well as current Sedona, Pacifica Touring-L, Sienna XLE, even the overpriced Odyssey EX-RES (lowest trim level in Canada, yet still without BLIS and RCTA).
Ik zou de Pacifica van de lijst schrappen vanwege de slechte betrouwbaarheid en kwaliteit, wat blijkt uit de betrouwbaarheidsgegevens van Consumer Reports. Ik zou ook de huidige 2021 Sedona schrappen omdat de 2022 Carnival veel beter lijkt te zijn en maar een klein beetje meer zal kosten. Bovendien, als je een nieuwe auto wilt, kan het moeilijk zijn om later in het jaar een 2021 Sedona op voorraad te vinden, aangezien de 2022 Carnival al is aangekondigd. Het lijkt er ook op dat de Carnival minder kost dan een vergelijkbaar uitgeruste Sienna en Odyssey.

Verzonden vanaf mijn SM-G975U met Tapatalk

Ik zou de Pacifica van de lijst schrappen vanwege de slechte betrouwbaarheid en kwaliteit, die blijkt uit de betrouwbaarheidsgegevens van Consumer Reports. Ik zou ook de huidige 2021 Sedona schrappen, omdat de 2022 Carnival veel beter lijkt te zijn en slechts een beetje meer zal kosten. Bovendien kan het moeilijk zijn om later in het jaar een 2021 Sedona op voorraad te vinden als je een nieuwe auto wilt, aangezien de 2022 Carnival al is aangekondigd. Het lijkt er ook op dat de Carnival minder duur is dan een vergelijkbaar uitgeruste Sienna en Odyssey.

Verzonden vanaf mijn SM-G975U met Tapatalk
Helemaal eens met de Pacifica. Elke media die een Chrysler-product aanbeveelt, verliest onmiddellijk zijn geloofwaardigheid in mijn ogen. De meeste mensen rijden met hun gezin in dit ding op lange reizen. Ik heb een auto nodig die ik vertrouw.

Beweegt de prijs auto's? Zeg dat tegen Suzuki, Renault, Izusu, Mitsubishi. Zelfs lage prijzen kunnen een autofabrikant niet redden als het echt vreselijke auto's waren. Ik denk dat jullie gewoon internet hype geloven, in dat geval, waarom zijn jullie hier in plaats van het Highlander forum?

lol, jullie laten het klinken alsof Pacifica's massaal kapot gaan. De Pacifica is niet voor niets de best verkochte minivan. Dit zijn niet de jaren 80.
Mensen kopen de Pacifica omdat hij relatief goedkoop is in vergelijking met de Sienna en Odyssey en ik vermoed dat de buitenkant helpt om kopers aan te trekken, omdat het een relatief aantrekkelijke minivan is. Hoe dan ook, er is genoeg bewijs dat Chryslers over het algemeen niet betrouwbaar zijn. Hier is de laatste JD Power-studie naar de betrouwbaarheid van voertuigen. Chrysler staat helemaal onderaan.
48949

En hier is het algemene betrouwbaarheidsoordeel van de Chrysler Pacifica van Consumer Reports, gebaseerd op gegevens uit antwoorden op hun enquĂŞtes. Je kunt zien dat de 3 en 4 jaar oude Pacifica's niet erg betrouwbaar zijn.
48950

Bewegen prijzen auto's? Zeg dat tegen Suzuki, Renault, Izusu, Mitsubishi. Zelfs lage prijzen kunnen een autofabrikant niet redden als het echt verschrikkelijke auto's waren. Ik denk dat jullie gewoon internet hype geloven, in dat geval, waarom zijn jullie hier in plaats van het Highlander forum?
Wie heeft gezegd dat de Pacifica verschrikkelijk was? Je maakt een stroman argument. De Pacifica heeft veel coole functies en is eigenlijk de mooiste in het segment (mijn mening). Het zou echter niet in de bovenste categorie van minivans moeten worden beschouwd vanwege de twijfelachtige betrouwbaarheid. Dat is niet mijn mening. Dat is gebaseerd op een onafhankelijke analyse van derden (Consumer Reports). De Pacifica is bijna elk jaar slecht tot ondermaats geweest in voorspelbare / werkelijke betrouwbaarheid. Jij bent degene die hype pusht. Houd je hype. Ik houd me aan de werkelijke gegevens.

Price moves cars? Tell that to Suzuki, Renault, Izusu, Mitsubishi. Not even low prices can save a car company if they were truly terrible cars. I think you guys just believe internet hype, in which case, why are you here instead of the Highlander forum?
You forgot YUGO.. lol

Verzonden vanaf mijn SM-N960U met Tapatalk

Mensen kopen de Pacifica omdat hij relatief goedkoop is in vergelijking met de Sienna en Odyssey en ik vermoed dat de buitenkant helpt om kopers aan te trekken omdat het een relatief aantrekkelijke minivan is. Hoe dan ook, er is genoeg bewijs dat Chryslers over het algemeen niet betrouwbaar zijn. Hier is de laatste JD Power-studie naar de betrouwbaarheid van voertuigen. Chrysler staat helemaal onderaan.
View attachment 48949
En hier is het algemene betrouwbaarheidsoordeel van de Chrysler Pacifica van Consumer Reports, gebaseerd op gegevens van antwoorden op hun enquĂŞtes. Je kunt zien dat de 3 en 4 jaar oude Pacifica's niet erg betrouwbaar zijn.
View attachment 48950
Man.. Je ziet hoe ver HONDA in die grafiek is gezakt.. Geen wonder dat ze constant Honda feel good weggeefactie cash en goodies commercials maken. .. In plaats van goede, betrouwbare auto's te maken zoals ze vroeger deden. Nu proberen ze publieke imagosteun te winnen met deze commercials om auto's te verkopen.. Lol.. Hoe triest is dat.

UPDATE::besefte niet dat het een JD-ranking was, geen consumentenrapporten ranking.. Ik kan JD niet serieus nemen..

Ok.. Dat neem ik terug... JD Powers wordt gekocht en verkocht voor hun ranglijsten.. Ik vertrouw JD-rankings niet en ook niet veel slimme kopers.. Ik dacht dat het consumentenrapporten waren, die geloofwaardigheid en integriteit hebben.

Ok.. Ik neem dat terug... JD Powers wordt gekocht en verkocht voor hun ranglijstbeoordelingen.. Ik vertrouw JD-ranglijsten niet en ook veel slimme kopers niet.. Ik dacht dat het Consumer Reports was, die geloofwaardigheid en integriteit hebben.

Het spijt me als ik de indruk heb gewekt dat de JD Power-betrouwbaarheidsstudie van Consumer Reports afkomstig was. Dat was niet mijn bedoeling. Ik zag onlangs die grafiek, dus ik dacht dat ik hem zou opnemen. Ongeacht, CR zegt meestal dat Honda, Toyota en Kia een zeer goede betrouwbaarheid hebben en Chrysler niet.

21 - 37 of 37 Posts