Heeft iemand problemen of gedachten over de 4-cilinder hybride die te weinig vermogen heeft?
De Sienna heeft net een mid-cycle refresh gekregen voor 2025. Ik betwijfel of er wijzigingen zullen zijn voor 2026.Moet ik 9 maanden wachten tot de herfst van 2025 om de verbeterde versie Sienna AWD met de nieuwe aandrijflijn met de PHEV te krijgen?
De kans is groter dat je tot 2028 moet wachten voordat er weer iets verandertMoet ik 9 maanden wachten tot de herfst van 2025 om de verbeterde versie te krijgen?
Ik verwacht geen grote veranderingen, maar kleinere zoals Safery Sense 3.0 en de optie om een verbeterde PHEV-motor met meer pk's te krijgen. Toyota kan die PHEV-motor aanbieden op de Sienna 2026 als ze die al aanbieden op de Alphard 2025 in Japan.De Sienna heeft net een mid-cycle refresh gekregen voor 2025. Ik betwijfel of er wijzigingen zullen zijn voor 2026.
Er gaat een gerucht dat de Previa in 2026 (her)debuut zal maken als PHEV, maar ik moet benadrukken dat het slechts een gerucht is en mogelijk niet eens voor de Noord-Amerikaanse markt geldt, zelfs als het waar is.Ik ben van plan een gloednieuwe Platinum AWD Sienna te kopen. Moet ik 9 maanden wachten tot het najaar van 2025 om de verbeterde versie Sienna AWD met de nieuwe aandrijflijn met de PHEV te krijgen? Wanneer zal Toyota het nieuwe 2026-model bij de dealers uitbrengen en hoeveel zal de prijsverhoging zijn in vergelijking met de huidige 2025 Platinum AWD?
Als Safety Sense 3.0 een kleine verandering was geweest, zou het in 2025 zijn doorgevoerd. Ik geloof dat er extra sensoren nodig zijn. Het is niet zomaar een kleine verandering. De Sienna was in wezen hetzelfde van 21-24 met de mid-cycle refresh in 25. Ik zou geen echte veranderingen verwachten tot de herziening in 27 of 28.Ik verwacht geen grote veranderingen, maar kleinere zoals Safery Sense 3.0 en de optie om een verbeterde PHEV-motor met meer pk's te krijgen. Toyota kan die PHEV-motor aanbieden op de Sienna 2026 als ze hem al aanbieden op de Alphard 2025 in Japan.
Ik bezat vroeger een 2022 Lexus ES350 Ultra Luxury sedan die werd geleverd met Toyota Safety Sense 2.5+. De eerdere 2020 Lexus ES350 sedan werd geleverd met alleen Toyota Safety Sense 2.0. Toen Lexus de upgrade naar 2.5+ uitvoerde van 2.0, voegden ze geen extra sensoren toe aan het voertuig. De upgrade van 2.0 naar 2.5+ werd hoogstwaarschijnlijk gedaan door de elektronica te verbeteren of de software te vervangen door gloednieuwe software op het 2022-model ES350 dat ik bezat. Mijn 2022 Lexus ES350 had exact dezelfde sensoren als de 2020 ES350. Er werden geen extra sensoren aan het voertuig toegevoegd.Als Safety Sense 3.0 een kleine verandering was geweest, zou het in 2025 zijn gekomen. Ik geloof dat er extra sensoren nodig zijn. Het is niet zomaar een kleine verandering. De Sienna was in wezen hetzelfde van 21-24 met de mid-cycle refresh in 25. Ik verwacht geen echte veranderingen tot de herziening in 27 of 28.
2.5 vereist een giersensor. Hoe weet u dat ze geen giersensor hebben toegevoegd?Ik bezat vroeger een 2022 Lexus ES350 Ultra Luxury sedan die werd geleverd met Toyota Safety Sense 2.5+. De eerdere 2020 Lexus ES350 sedan werd geleverd met alleen Toyota Safety Sense 2.0. Toen Lexus de upgrade naar 2.5+ uitvoerde vanaf 2.0, hebben ze geen extra sensoren aan het voertuig toegevoegd. De upgrade van 2.0 naar 2.5+ is hoogstwaarschijnlijk gedaan door de elektronica te verbeteren of de software te vervangen door gloednieuwe software op het 2022 model ES350 dat ik vroeger bezat. Mijn 2022 Lexus ES350 had exact dezelfde sensoren als de 2020 ES350. Er zijn geen extra sensoren aan het voertuig toegevoegd.
Alles wat ik weet is dat mijn 2022 ES350 de geĂĽpgradede 2.5+ Safety Sense had. De 2020 had de 2.0 en Lexus heeft deze in 2021 geĂĽpdatet. Ik weet niet wat een giersensor is of wat hij doet en of hij in de 2.0 zit of alleen in de 2.5+. Ik zag geen extra sensoren toegevoegd aan de bumpers of aan de grille toen ik de 2020 vergeleek met de 2021 en 2022 Lexus ES350. Ze zagen er allemaal hetzelfde uit en stonden precies op dezelfde positie.2.5 vereist een giersensor. Hoe weet je dat ze geen giersensor hebben toegevoegd?
Met ingeklapte spiegels zal de Sienna er niet meer uitzien als Shrek, wat een ergere weerstand zou zijn dan 7%, IMO.Ik heb hier een snelle vraag. Zal het tegen de wet zijn als de zijspiegels van de Sienna inklappen wanneer je op de snelweg in je rijstrook blijft? Geloof het of niet, de zijspiegels kunnen veel weerstand creëren, tot wel 7% van de totale weerstand van een voertuig.
We kochten een 2022 Sienna hybride en zijn er dol op. Krijg niet de geadverteerde MPG, maar meestal rond de 30. Zeer comfortabel met 55k mijl.Ik moet eerlijk zijn - de XLE 2025 is geweldig. Veel meer vermogen dan ik dacht. Absoluut geweldige kilometerstand. Zeer goed om te rijden, geweldige draaicirkel.
We kochten de XLE wit met donkerdere velgen en grijs interieur. Ik heb alle badges verwijderd behalve de Sienna-badge.
Ik ben er erg blij mee. Het enige dat ik ga veranderen zijn de luidsprekers.
MPG zal dalen in de winter omdat de motor vaker moet draaien en de winterbenzineformule minder efficiënt is. Ook als je regelmatig op snelwegen boven de 60 mph rijdt, daalt het snel. Als je in de 75 mph+ range komt, daalt het flink. De beste mpg haal je als je in de stad 30 mph rijdt.We kochten een Sienna hybride uit 2022 en zijn er dol op. Krijgen niet de geadverteerde MPG, maar halen normaal gesproken ongeveer 30. Zeer comfortabel met 55k mijl.