Ik heb onlangs een 2023 Sienna XLE (rood) gekocht. Ik kocht hem voor de adviesprijs minus militaire korting (500) en minus TFS-korting (500), minus handelskorting $95. Je moet financieren met TFS (Toyota Financial Services) om deze 500 te krijgen. Om de militaire korting te krijgen, moet je ons land gediend hebben, wat ik heb gedaan. Adviesprijs 45.304 dollar, inclusief: $425 Speciale kleur (rood) $150 Dakrails $260 All-weather vloerbekleding $439 Lakbeschermingsfolie (Deze is door Toyota aangebracht, niet door de dealer. Het ziet er in wezen uit als een zeer brede, transparante plastic tape die de motorkap en andere onderdelen bedekt die kwetsbaar zijn voor "insectenbeten". Vaak, als je insecten niet snel verwijdert, kan het zuur na verloop van tijd chips in je lak veroorzaken. Natuurlijk beschermt het ook tegen kleine steentjes die de voorkant van je auto raken. Het bedekt "niet" de hele auto, alleen de kwetsbare delen die gevoelig zijn voor insectenbeten en kleine steenslag (voor). Ik zou de beschermingsfolie niet aanbevelen, maar ik zal het proberen.) $1335 Bestemmingskosten (verstuurt de auto van de fabriek naar de dealer, niet naar je huis). Mijn dealer heeft mijn auto ook $95 (voor een reservewiel) verdisconteerd. Mijn totale korting op de adviesprijs was dus $1095, inclusief kortingen en de korting op het reservewiel (van de dealer). Mijn kosten (zonder kosten) $42.409. Documentatiekosten. $250 Registratiekosten. 30 dollar Totale kosten met kosten: $42.659 zoals uitgerust. Verkoopbelasting is extra en hangt af van uw staat of provincie. Dealer: SVG Toyota Washington Court House, Ohio. Ja, ik zou deze dealer aanbevelen. Ze waren eerlijk en behandelden me met respect.