Hallo daar. Ik ben nieuw in deze Sienna-community. Ik weet dat er in het verleden discussie is geweest over de RS3200-kit (beveiligingssysteem) voor Sienna's. Ik kon niets specifieks vinden voor de 2008 LE-modellen. Ik heb onlangs een kit gekocht van http://www.brandsport.com/toy-pt398-08070.html. Heb het ook geĂŻnstalleerd. Maar ik zie niet dat de auto weet dat het systeem er ĂĽberhaupt is. In de instructies stond dat je de Toyota scantool moet gebruiken om de glasbreuksensor in te schakelen. Moet ik dat doen om het beveiligingssysteem ĂĽberhaupt in te schakelen?
Ik denk niet dat ik een motorkapschakelaar in de motorruimte heb die het alarm activeert wanneer de motorkap wordt geopend. Moet ik die schakelaar hebben om het RS3200-systeem te laten werken? En waar kan ik de motorkapschakelaar vinden? Ik heb in de motorruimte gezocht, maar kon er geen vinden. De mijne is een 2008 LE met 8 zitplaatsen en elektrische deuren.
Bedankt voor je hulp.
Ik denk niet dat ik een motorkapschakelaar in de motorruimte heb die het alarm activeert wanneer de motorkap wordt geopend. Moet ik die schakelaar hebben om het RS3200-systeem te laten werken? En waar kan ik de motorkapschakelaar vinden? Ik heb in de motorruimte gezocht, maar kon er geen vinden. De mijne is een 2008 LE met 8 zitplaatsen en elektrische deuren.
Bedankt voor je hulp.