Toyota Sienna Forum - siennachat.com banner

RS3200 Kit Vraag

8K views 15 replies 6 participants last post by  lawrence co  
#1 ·
Hallo daar. Ik ben nieuw in deze Sienna-community. Ik weet dat er in het verleden discussie is geweest over de RS3200-kit (beveiligingssysteem) voor Sienna's. Ik kon niets specifieks vinden voor de 2008 LE-modellen. Ik heb onlangs een kit gekocht van http://www.brandsport.com/toy-pt398-08070.html. Heb het ook geĂŻnstalleerd. Maar ik zie niet dat de auto weet dat het systeem er ĂĽberhaupt is. In de instructies stond dat je de Toyota scantool moet gebruiken om de glasbreuksensor in te schakelen. Moet ik dat doen om het beveiligingssysteem ĂĽberhaupt in te schakelen?

Ik denk niet dat ik een motorkapschakelaar in de motorruimte heb die het alarm activeert wanneer de motorkap wordt geopend. Moet ik die schakelaar hebben om het RS3200-systeem te laten werken? En waar kan ik de motorkapschakelaar vinden? Ik heb in de motorruimte gezocht, maar kon er geen vinden. De mijne is een 2008 LE met 8 zitplaatsen en elektrische deuren.
Bedankt voor je hulp.

#3 ·
ckramos said:
Dude! Ik heb geprobeerd hier info over te krijgen...

...is dit ding zowel de v2 als de v5 in dezelfde doos? wat zit er in de doos?
...had de bus al het basis rs3200 alarm om mee te beginnen? (niet het ontgrendel/vergrendel ding noch de paniekknop)

Bedankt
Ik weet niets over V2 en V5. De doos bestaat uit een paar bedradingsconnectoren, een paar schuimbanden en een kleine plastic module die de glasbreuksensor wordt genoemd. Mijn voertuig heeft al elektrische deuren en elektrische sloten. De afstandsbedieningsknoppen zijn: vergrendelen, ontgrendelen, paniek, schuifdeur links openen, schuifdeur rechts openen.

Uit mijn onderzoek dacht ik dat de RS3200 al in de auto was ingebouwd, maar niet geactiveerd. Ik dacht dat het installeren van deze kit de RS3200 zou inschakelen. Ik denk dat ik het mis had... Ik belde de online outfit die me de kit verkocht en ze hebben geen idee...

#5 ·