Toyota Sienna Forum - siennachat.com banner

Sienna XSE AWD - 20 inch wielen

20K views 10 replies 11 participants last post by  ToyoFam54  
#1 ·
Hallo allemaal,

Ik heb net mijn 2022 Sienna XSE AWD gekregen na meer dan een jaar wachten.
Net als iedereen ben ik super teleurgesteld over de 18 inch chromen velgen die ze op de AWD leveren.
Ik kan niet tegen de aanblik van de 18 inch chromen wielen, dus ik wil ze graag vervangen door 20 inch.
Ik heb een paar berichten gelezen dat de Lexus RX-wielen zouden passen.
Ik heb deze online gevonden en vraag me af of iemand weet of deze goed passen?
Ik weet niet veel van auto's, dus alle hulp zou worden gewaardeerd!!

FR 80 – Lexus RX F-Sport Replica Wheels - Factory Reproductions

#2 ·
Gefeliciteerd met je XSE AWD, die zijn tegenwoordig zo zeldzaam. Die velgen zouden moeten werken. Bekijk bericht #111 van Ohiois350. Hij heeft dezelfde velgen, alleen geen replica.

#3 ·
Dit is de enige foto die ik voorlopig heb, de mijne komt van een Lexus RX 350 F-sport, ik had geluk dat ik deze wielen kreeg van een oude dame uit West Virginia, ze hield niet van de look van de standaard wielen, ze ruilde ze in voor een paar lelijke chromen wielen en verkocht me $400 voor vier wielen, maar ik moest ongeveer 3,5 uur rijden om ze op te halen, op het moment dat ik de wielen ophaalde was mijn sienna er niet om ze op te halen, maar ik weet dat ik de 18" wielen van de standaard wielen ga verwisselen met de 20"
Image

#6 ·
dit is de enige foto die ik voorlopig heb, de mijne komt van een Lexus RX 350 F-sport, ik had geluk dat ik deze wielen kreeg van een oude dame uit WV, ze hield niet van de look van de standaard wielen, ze ruilde ze in voor een paar lelijke chromen wielen en verkocht ze me voor $400 voor vier wielen, maar ik moest ongeveer 3,5 uur rijden om ze op te halen op het moment dat ik de wielen ophaalde, mijn sienna was er niet om ze op te halen, maar ik weet dat ik de 18" wielen van standaard ga verwisselen naar de 20" View attachment 58811
Ik vind de stijl van deze wielen mooi. Ik wou dat iemand ze in chroom of hyperzwart aanbood.

#9 ·
Ik heb gehoord dat de AWD met 18-inch velgen kwam omdat ze lichter zijn. Komt dit omdat de AWD Motor Generator de gewichtstoename niet aankan? Want als de banden van onze 2022 Platinum versleten zijn, zou ik graag 20-inch velgen willen.

TIA
Dat is helemaal niet waar, de Chinese versie van de Sienna Granvia AWD wordt geleverd met 20-inch velgen.