Toyota Sienna Forum - siennachat.com banner

Toyota-abonnementen die het geld waard zijn 💰

4.3K views 8 replies 7 participants last post by  Sienna9816  
#1 ·
Groeten iedereen,

We hebben onlangs een 25th Anniversary Edition gekocht en zijn er erg blij mee. Was benieuwd naar feedback over welke Toyota-abonnementen de moeite waard zijn om te behouden. Momenteel zitten we in de proefperiode. Hier zijn de volgende abonnementen die momenteel actief zijn:
1. Remote Connect
2. Destination Assist
3. Safety Connect
4. Dynamic Navigation
5. Wi-Fi Connect.

Bedankt voor je feedback.

#2 ·
Groeten aan iedereen,

We hebben onlangs een 25th Anniversary Edition gekocht en zijn er erg blij mee. Was benieuwd naar feedback over welke Toyota-abonnementen de moeite waard zijn om te behouden. Momenteel zitten we in de proefperiode. Hier zijn de volgende abonnementen die momenteel actief zijn:
1. Remote Connect
2. Destination Assist
3. Safety Connect
4. Dynamic Navigation
5. Wi-Fi Connect.

Bedankt voor je feedback.
Ik heb zojuist Remote Connect gekocht. Ik had geen behoefte aan de andere opties.

#4 ·
Ik heb zojuist de Remote Connect aangeschaft. Ik had geen behoefte aan de andere opties.
Ik heb betaald voor de Remote Connect. Hoewel de mobiele app waardeloos is en zo traag is, vergeleken met de mobiele app op mijn Tesla, wil ik hem vooral voor de mogelijkheid om deuren te vergrendelen/ontgrendelen. Het zou fijn zijn als je de klimaatregeling kon instellen zoals je dat bij Tesla kunt. Ik woon ook in de omgeving van San Francisco, dus deze functie is niet echt nodig, maar ik ben een veelvraat en stap graag in een warme/koele auto.

#6 ·
Dit veronderstelt dat Hyundai deze service weggeeft... Ik betwijfel het. In plaats daarvan bouwt Hyundai die service in de prijs van de auto in. Toyota doet het ook. Ik ben niet zo naïef om te denken dat Toyota's "gratis" onderhoud niet in de prijs van een auto van $46.000 is verwerkt. En het "bundelen" van het onderhoud met de prijs van de auto is niet voor iedereen goed. Hoe zit het met de man die zijn eigen olie wil verversen en uiteindelijk het dubbele betaalt... een keer om het zelf te verversen, en een andere keer die "inbegrepen" is in de prijs van zijn auto. Het doet me denken aan Verizon en de anderen die je een mobiele telefoon "geven"... op voorwaarde dat je een lucratief contract (voor hen!) tekent waarbij je, geloof me, voor die telefoon betaalt. Het "klinkt" gewoon gratis, maar is het eigenlijk niet. Er bestaat niet zoiets als een gratis lunch.

#7 ·
Dit veronderstelt dat Hyundai deze service weggeeft... Ik betwijfel het. In plaats daarvan bouwt Hyundai die service in de prijs van de auto in. Toyota doet het ook. Ik ben niet zo naïef om te denken dat Toyota's "gratis" onderhoud niet is ingebouwd in de prijs van een auto van $46.000. En het "bundelen" van het onderhoud met de autoprijs is niet goed voor iedereen. Hoe zit het met de man die zijn eigen olie wil verversen en uiteindelijk het dubbele betaalt... een keer om het zelf te verversen, en een andere keer die "ingebouwd" is in de prijs van zijn auto. Het doet me denken aan Verizon en de anderen die je een mobiele telefoon "geven"... op voorwaarde dat je een lucratief contract (voor hen!) tekent waarbij je, geloof me, voor die telefoon betaalt. Het "klinkt" gewoon gratis, maar is het eigenlijk niet. Er bestaat niet zoiets als een gratis lunch.
Ik denk niet dat iemand impliceert dat Hyundai liefdadigheid verricht. Het is gewoon dat de trend was voor meer en meer op abonnementen gebaseerde diensten, en Hyundai besloot die trend te doorbreken. Zie dat als positief of negatief op basis van je eigen mening over abonnementen versus vooruitbetaling.

Oh, en Toyota Canada omvat hier geen onderhoud. Ze sturen hier ook geen Siennas om te verkopen, dus misschien is het sowieso een punt van discussie.

#9 ·
Ik heb op afstand verbinding gemaakt en een veiligheidsverbinding gemaakt.

Afstandsverbinding gebruik ik veel.

Ik hoop dat ik nooit de veiligheidsverbinding hoef te gebruiken. Maar die knop net boven het hoofd kan handig zijn in extreme situaties. Trouwens, een van de IIHS-crashtestvideo's heeft het dakpaneel dat loskomt van het dak. Ik hoop dat het niet gebeurt als ik het nodig heb!