13.
Vloerpanelen/kickpanel verwijderen
- Zoals getoond in afbeelding Fig 9 in de afbeelding hieronder.
View attachment 46312
- Passagierskant - u moet het dashboardkastje verwijderen door 2 schroeven en 2 10 mm bouten te verwijderen, zoals te zien is in afbeelding Fig 11 in de afbeelding hieronder.
14.
Deze 2-draads kabelboomconnector loskoppelen
- Zoals getoond in Fig 10 in de afbeelding hieronder voor de passagierskant.
- En getoond in Fig 8 in de afbeelding hieronder voor de bestuurderskant die stroom levert aan spiegel en deur.
15.
Bovenste rubberen grommet verwijderen
- Door een lange neustang of een nylon wriktool te gebruiken terwijl u de kabelboom die u zojuist hebt losgekoppeld van binnen naar buiten duwt.
- Zodra de rubberen grommet is verwijderd, plaatst u deze verticaal (plaats de rubberen grommet opnieuw zodat deze niet verdraaid is) tussen het deurkozijn en de carrosserie, zoals te zien is in Fig 2 in de afbeelding hieronder.
– Hierdoor gaat de draad gemakkelijk en gemakkelijker door.
- Leid een kleerhangerdraad erdoor en draai de richtingaanwijzerdraad erdoor en steek deze door de opening waar de rubberen grommet vandaan kwam.
- Plaats de rubberen grommet terug, beginnend met de bovenste - begin met het plaatsen van de voorkant naar de achterkant van de bovenste rubberen grommet.
- Doe de volgende onderkant - gemakkelijk.
- Doe hetzelfde aan de bestuurderskant en plaats de luidspreker en het deurpaneel terug.
16.
Bedradingsaansluitingen
- Draad van LED-richtingaanwijzerlamp
: Zwart is aarde
: Blauw is parkeerlicht - witte LED
: Rood is richtingaanwijzer - gele LED
- OPMERKING: U kunt ervoor kiezen om parkeerlicht te gebruiken of niet door de blauwe draad niet te gebruiken/aan te sluiten.
- Ik heb ervoor gekozen om het met een schakelaar te gebruiken, zodat ik het indien nodig kan in- en uitschakelen.
- Ik heb deze LED-schakelaar, zoals te zien is in Fig 14 in de afbeelding hieronder, van MIT in mijn andere voertuigen en vond hem zo leuk.
- Past perfect in de lege sleuven als een handschoen en licht op (DRL) wanneer het parkeerlicht aan is/LED-parkeerlicht 's nachts uit is in bijpassende groene kleur en de indicator brandt (zie twee afbeeldingen hieronder).
17.
Draden aftappen
- Zie afbeelding voor kleurcode voor parkeerlicht hieronder.
- Zie afbeelding voor richtingaanwijzerdraden hieronder.